Informacje Poszukiwacze



Co będziemy robić w marcu:

  • Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności
  • Uświadamianie następstwa dnia i nocy
  • Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmiana pory roku
  • Zapamiętanie cech typowych dla wczesnej wiosny: zmienna pogoda, pierwsze kwiaty, pąki liściowe na drzewach
  • Wdrażanie do opieki nad hodowlą w kąciku przyrody, systematycznej obserwacji i wyciągania wniosków na podstawie jej wyników
  • Wdrażanie do bezpiecznej zabawy na boisku przedszkolnym
  • Rozwijanie umiejętności przeliczania oraz porządkowania zbiorów
  • Rozwijanie umiejętności orientowania się w przestrzeni i w schemacie własnego ciała.
  • Rozwijanie percepcji słuchowej na materiale symbolicznym
  • Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność czynności
  • Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
  • Nauka piosenek i pląsów.
  • Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno – rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.
  • Zapamiętanie cech, nazw zwierząt, prac polowych typowych dla gospodarstwa wiejskiego.