W styczniu dzieci będą :
– będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
– poznają różne rodzaje zegarów
– poznają działanie zegara
– będą próbować odczytywać godziny na zegarze
– wysłuchają opowiadań i wierszy
– poznają litery S,s, N,n, B,b, małe i wielkie drukowane i pisane
– podzielą wyrazy na sylaby i na głoski
– odkryją zapis cyfrowy liczb 8
– utrwalą znaki matematyczne <,>,=
– wzbogacą wiedzę na temat bali karnawałowych
– będą porównywać liczebność zbiorów
-wykonywać prace plastyczne
– rozwiną umiejętność logicznego myślenia
– przypomną sobie drzewo genealogiczne swojej rodziny
– przypomną sobie jak można pomóc zwierzętom zimą
– wyjaśnią termin paśnik, karmnik
– nauczą się piosenek
– wyjaśnią znaczenie przysłów o zimie
– opowiedzą o swoich dziadkach
– przypomną sobie nazwy miesięcy i pór roku
– będą nazywać dni tygodnia
– przygotują przedstawienie dla dziadków
– będą ćwiczyć sprawności manualne
Wiersz „Psotne wnuczki”
Czasem Dziadkowi schowam okulary
Odnowię farbami kapelusz stary
Babci zmienię program pilotem na „ Klanie”
Wysmaruję fotel maścią bo ją w krzyżach łamie
I tak nowe psoty ciągle wymyślamy
Ale tak naprawdę , bardzo Was kochamy.