Cele na miesiąc Maj
Temat :„Puk, puk… to ja, sztuka”
− rozwijanie mowy,
− zapoznanie z wybranymi instrumentami muzycznymi,
− wykonanie instrumentu z recyklingu,
− rozbudzanie zainteresowań muzyką
− rozwijanie umiejętności dopełniania do określonej liczby,
− zapoznanie z monetami i banknotami,
− rozwijanie sprawności fizycznej,
− kształtowanie odruchu przyjmowania prawidłowej postawy
− ilustrowanie piosenki ruchem,
− wyrabianie wyobraźni muzycznej i koordynacji słuchowo-ruchowej,
− poznawanie zawodów związanych z produkcją telewizyjną i filmową,
− zapoznanie ze strukturą makaronu suchego i ugotowanego,
− wykonanie pracy plastycznej
− rozwijanie sprawności manualnej,
− dbanie o porządek na stanowisku pracy
Temat :„W świecie zwierząt”
− rozwijanie mowy,
− rozwijanie wiedzy przyrodniczej,
− rozwijanie sprawności manualnej,
− rozwijanie wiedzy ogólnej dzieci
− przyjmowania prawidłowej postawy.rozwijanie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych,
− rozwijanie sprawności fizycznej,
− kształtowanie odruchu przyjmowania prawidłowej postawy
− doskonalenie swobody ruchu podczas zabawy,
− rozwijanie poczucia rytmu,
− zapoznanie z problemem zanieczyszczenia mórz i oceanów,
− wzbogacenie wiedzy dzieci o zwierzętach zamieszkujących morza i oceany,
− zapoznanie ze zwierzętami zamieszkującymi pola i lasy,
− rozwijanie zainteresowań badawczych dzieci
Temat :„Co w trawie piszczy”
− rozwijanie mowy,
− określanie znaczenia barw ochronnych w życiu zwierząt,
− rozwijanie sprawności manualnej,
− budowanie pozytywnych relacji grupowych
− poznawanie nazw zwierząt i kwiatów spotykanych na łące,
− rozwijanie umiejętności matematycznych,
− rozwijanie sprawności fizycznej,
− wszechstronny i harmonijny rozwój organizmu,
− rozwijanie umiejętności zgodnego działania podczas wspólnej zabawy,
− rozwijanie poczucia rytmu,
− rozwijanie postawy badawczej,
− rozwijanie kreatywności
− wyrażanie swoich spostrzeżeń w ekspresji plastycznej
Temat :„Moja mama i mój tata”
− rozwijanie koncentracji uwagi,
rozwijanie percepcji wzrokowej,
− utrwalanie dodawania i odejmowania,
− rozwijanie logicznego myślenia,
− rozwijanie sprawności fizycznej
− rozwijanie umiejętności uczestnictwa we wspólnej zabawie
− rozwijanie zainteresowań kulinarnych,
− rozwijanie sprawności manualnej.
− dbanie o porządek na stanowisku pracy,
− integrowanie się z rówieśnikami.